• Gücümüzü aldığımız Türk ekonomisine, katma değer sağlamayı hedef alırız.

  • Daima "en iyi" olmak, vazgeçilmez hedefimizdir.

  • En önemli birikimimiz, insan kaynağımızdır.

  • Hedefimiz, sürdürülebilir gelişim için kaynak yaratmaktır.

  • Müşterilerimiz için katma değer yaratmak, ihtiyaç ve taleplerine göre kalite ve istikrarla karşılık vermek önceliğimizdir.

  • Etik değerler ve dürüst çalışma ilkelerine uymak vazgeçilmez düsturumuzdur.

KESİR'DE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

KESİR İçin Müşteri Kimdir?

  • Müşteri her zaman kaliteli ürün ve hizmeti hak eden kişidir.
  • Müşteri, ürün veya hizmet sattıktan sonra da sürekli memnun edilmesi gereken kişidir.
  • Müşteri, yeni Müşteri kazandırma ya da kaybettirme ihtimali olan kişidir.

 

KESİR İçin Müşteri Memnuniyeti Nedir?

  • Her zaman ilk öncelik Müşteri Memnuniyetidir.
  • Tüm KESİR'liler Müşteri Memnuniyetini oluşturmak ve Müşterilerin KESİR ile iş ortaklığı yapmaktan mutluluk duymasını sağlamakla yükümlüdür.
  • Müşteriyi zamanında bilgilendirmek ve doğru kişiye / kanala yönlendirmek, Müşteri memnuniyetinin birinci koşuludur.