• Gücümüzü aldığımız Türk ekonomisine, katma değer sağlamayı hedef alırız.

  • Daima "en iyi" olmak, vazgeçilmez hedefimizdir.

  • En önemli birikimimiz, insan kaynağımızdır.

  • Hedefimiz, sürdürülebilir gelişim için kaynak yaratmaktır.

  • Müşterilerimiz için katma değer yaratmak, ihtiyaç ve taleplerine göre kalite ve istikrarla karşılık vermek önceliğimizdir.

  • Etik değerler ve dürüst çalışma ilkelerine uymak vazgeçilmez düsturumuzdur.

Otomasyon Çözümleri

HES, RES, TES, Kimyasal, Petrol&Gaz gibi sistemlerde Kontrol, Gözlemleme, Kayıt, Alarm, Grafikleme, Raporlama ve İzleme.

MicroSCADA (ABB), Cimplicity (GE), WinCC (Siemens), ZENON (Copa Data), Sprecher V460 için Uzman Mühendislik.

Türbin Kontrolü ve Santral Kontrol Sistemleri(PLC&DCS)

İkaz Sistemleri

Proje Yönetimi

Detay Mühendisliği

Proje Çizimi(Seconder&Primer)

Kontrol Döngüsü ve Lojik Tasarımı

Pano İmalatı

Test ve Devreye Alma

Santral veya Tesis Uzaktan İzleme ve Raporlama Sistemleri

İşletmeye Yönelik Bağımsız Çözümler

Eğitim ve Dökümantasyon

Yan Hizmetler

Sekonder Frekans Kontrol Sistemi Tasarımı ve Devreye Alma Hizmetleri

Reaktif Güç Kontrol Sistemi Tasarımı ve Devreye Alma Hizmetleri

Primer Frekans Kontrol Sistemi Tasarımı ve Devreye Alma Hizmetleri

RITM Temini, Montaj ve Devreye Alma Hizmetleri

Güç Kalitesi Ölçüm Sistemleri Temini, Montaj ve Devreye Alma Hizmetleri


Otomasyon Bakım Çalışmaları

UZAK BAKIM VE DESTEK

Bilgisayar Donanımı İçinde bulunan yazılımlar veya Bilgisayar Çevre Birimleri, Ağ Bileşenleri, Kontrol sistemine ait donanımsal veya yazılımsal herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için IT ürünlerine veya genel sisteme müdahale edilip sorunların giderilmesi ve gereken önlemlerin alınması hizmetlerini, danışmanlık, destek ve bilişim hizmetlerini kapsar.

BAKIM VE DESTEK ÇEŞİTLERİ NELERDİR?

7/24 TELEFON DESTEĞİ

7/24 UZAK ERİŞİM HİZMETİ

7/24 SAHA SERVİS HİZMETİ

 

YAPILAN ÇALIŞMALARDAN ÖRNEKLER

1- Siber Güvenlik çalışmaları,

2-HW/SW Sinyal Testleri,

3- Database Kontrolleri,

4-İşletim Sistemi Bakımları,

5- Kullanıcıların İzlenmesi,

6-Sistem Süreçlerinini izlenmesi ve Log üzerindeki değişimleri

7-Backupların güncel hale getirilmesi ve testleri

8-Verimlilik ile ilgili tıkanıklılıkların çözümlenmesi